14 maart, 2014

Pinkpop conferentie 2014

Aloha! Zoals jullie weten studeer ik Journalistiek op het Windesheim in Zwolle. Deze week hadden wij praktijkweek dat inhoudt dat we als echte journalisten te werk mochten. Oftewel ik mocht aanwezig zijn bij de Pinkpop conferentie 2014 in Paradiso in Amsterdam. Deze conferentie is altijd een groot feest, want de line-up wordt dan bekend gemaakt van dit gave festival. Ook traden er enkele artiesten op zoals Jett Rebel en Boxer Rebellion. Wat vooral hoogtepunten voor mij waren was dat ik vragen heb gesteld aan Jan Smeets (the man himself) en Giel Beelen! Ik vond het erg leuk om voor het eerst in mijn uppie een reportage te maken en ben stiekem wel trots op het eindresultaat. Aan het eind van de conferentie stond Giel nog even te praten met de pers en heb ik mijn kans gepakt. Om eerlijk te zijn was ik doodzenuwachtig, en durfde ik eigenlijk niet. Maar ik dacht; nu of nooit Bianca! Dus daar ging ik... Ik zou zeggen luister en enjoy! ;)



                Bedankt voor het luisteren en nu je hier toch bent, samen met mijn klas hebben we een radio-uitzending gemaakt met een aantal items gemaakt door mijn klasgenoten. Ik presenteer het samen met mijn klasgenoot Daniel. Klik hier! 

xx Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen