11 juni, 2014

Vitamin E Overnight Serum-in-Oil

Bij deze blogpost geeft gastblogger Marjolijn Bos een productreview van Vitamin E Overnight Serum-in-Oil. 

Je gezicht, een belangrijk deel van je body moet goed verzorgd worden. The Body Shop heeft een nieuw product ontwikkeld. Het product zorgt ervoor dat je huid ´s ochtends energieker en zachter voelt en je huid oogt uitgerust en fris. De vitamine E komt uit tarwekiemolie en het serum bevat een snel intrekkende formule. 

Zelf gebruikte ik al een tijdje een tea tree serum en vond dit erg fijn voor m’n huid. Maar helaas was het bij de Trekpleister in mijn dorp niet op voorraad dus ben ik overgestapt op de facewash van het merk tea tree. Toen heb ik een tijdje geen serum gebruikt maar gewoon een nachtcrème, toch voelde m’n huid niet zo fris en zacht als met een serum. 
Dit product is op verschillende manieren te gebruiken: elke avond als serum onder je nachtcrème, gemengd met je nachtcrème, aanbrengen op droge plekjes wanneer het nodig is of af en toe als een extra oppepper over je gehele gezicht gebruiken. Ik vind het zelf fijn om mijn gezicht elke avond voordat ik ga slapen in te masseren met het serum en ik gebruik verder geen nachtcrème meer omdat ik bang ben dat mijn huid dan te vet wordt.

 Ingredienten: Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Parfum/Fragrance, Tocopheryl Acetate, Benzyl Benzoate, Geraniol, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Salicylate, Eugenol, Citral, Anisyl Alcohol, Citric Acid.

Het serum zit in een flesje en in het flesje zit een pipet waarmee je de olie gemakkelijk kan doseren in je handpalm. Je doet één of twee druppels in je hand en wrijft het dan over je gezicht. De textuur is iets dikker of voller dan andere serums die ik heb gebruikt, zoals die van tea tree, dit komt waarschijnlijk door de tarweolie die is toegevoegd. Als ik wakker wordt heeft mijn gezicht een natuurlijk glow zonder dat het er vet uit ziet. Mijn voorhoofd en rondom mijn neus willen nog wel eens wat droger zijn dan de rest van mijn gezicht maar sinds ik het serum gebruikt zijn deze delen van mijn gezicht ook lekker glad en zacht! Ik raad het product aan als je net zoals ik een druk leven hebt door school of werk en je huid ’s nachts een lekkere boost wil geven. 

De Vitamin E Overnight Serum-In-Oil is in elk Body Shop filiaal te koop en natuurlijk kan je het ook via de webshop kopen.


Het Vitamin E Overnight Serum-In-Oil kost €19,00 voor een flesje van 28 ml en is verkrijgbaar bij elk Body Shop filiaal en natuurlijk ook op de webshop 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen