02 januari, 2015

Bye bye 2014, say hello to 2015!

First of all, ik durf bijna deze blogpost niet eens online te zetten. Het is weer veels te lang geleden dat ik voor het laatst geblogd heb. Ik weet het, elke keer zeg ik het weer: 'Ik ga meer bloggen! I promise!'. Maar helaas.. Vergeef mij, ik ben daarom ook een beetje laat met deze blogpost over het afgelopen jaar.

Zoals elk jaar is afgelopen jaar voorbij gevlogen. Neenee, ik ga niet vertellen wat voor leuke momenten er allemaal in zaten en wat voor minder leuke momenten er waren. In tegendeel! Ik heb net zoals vorig jaar een fotocollage gemaakt van mijn Instagram foto's van het afgelopen jaar. Het resultaat zie je hieronder!

Man oh man. Wat is er veel gebeurd. Een kleine beschrijving van de foto's van links naar rechts bovenaan:

  Taco's met Annelee (die ik afgelopen jaar heb leren kennen), Ed en ik, bij Anke aan de wijn, altijd lachen geblazen met Iris, met Laura aan het ijs bij Talamini, mijn nieuwe leopard jacket, afscheid genomen van mijn werkgever Sacha, One Direction concert, Budapest Opera House vakantie, Ed en ik (again), birthday met zus en zwager, ik werd 22 jaar, een puppy, reünie met Sarah uit Australië, bij de kerstboom als brunette, met Jasper en Annelee op school, smurf, mijn favoriete album van 2014, de Halloween shoot die op deze blog te zien was, met Nico aan het filosoferen. 

 Maar wat misschien wel leuk is om er bij te halen, zijn mijn voornemens van afgelopen jaar! De grote vraag, heb ik mij er aan gehouden? Weet je ze niet meer? Nog even op een rijtje:

1. Op tijd zijn
2. Awesome dingen doen
3. Meer op de positieve dingen focussen i.p.v. de negatieve
4. Nieuwe haar/kledingstijlen uitproberen
5. Veel minder geld uitgeven aan onbenullige dingen (zoals nagellak)

Oké, here we go! 

Number uno:
Ik heb mij aan dit voornemen toch redelijk gehouden. Ik ben voor de derde keer verhuisd (in een jaar tijd, oeps) en zit nu eindelijk op een goede plek waardoor ik dichtbij school en het centrum ben! Dit helpt enorm, zodat ik niet altijd te laat ben tijdens afspraken.

Twee:
Awesome dingen doen, elke twee weken een nieuw ding doen wat ik nog nooit heb gedaan. Uuuhh, dikke fail. Dit voornemen was niet zo haalbaar, ik bedoel maar, verzin maar eens elke keer een nieuw ding in elke twee weken. Helaas pindakaas. 

Three:
Het begin van dit jaar heb ik mij aan dit voornemen gehouden, maar het einde van het jaar helaas niet zo. Dus dit voornemen neem ik mee naar mijn voornemens voor 2015!

Four:
Zoals de meesten van jullie wel weten, heb ik mijn haar blauw geverfd. Dus ik zeg, ik heb me zeer goed aan dit voornemen gehouden. Ik had bij dit voornemen afgelopen jaar gezegd dat ik mijn haar heel erg blond wilde hebben, dit is helaas niet gelukt. Want doordat de blauwe (op het laatst grijze) kleur er niet meer uit wilde, vlak voor de Kerst, moest ik een brunette worden! Qua kledingstijl ben ik niet zo veranderd, want afgelopen jaar heb ik niet zo veel kleding gekocht (say what, yes)

Fünf
 Ook voldaan! Ik heb veel minder geld uitgegeven (wel pas per september) aan onbenullige dingen. Dit komt omdat ik nu pas echt merk hoe veel verschil het maakt om geld te besparen. En tja studentenleven, dus dan heb je soms geen keus! 

En dan natuurlijk het spannende slot, mijn nieuwe voornemens voor 2015! Maar daar moeten jullie nog even op wachten, want ik heb ze nog niet helemaal concreet. Maar wees niet getreurd, (als je ze zo graag wilt weten) want ze komen er dit weekend aan! :) Dus tot snel! 

Voordat ik het vergeet te vertellen, ik schrijf op dit moment wekelijks artikelen voor een nieuwe website genaamd 'GRLMAG'.  Ik schrijf vooral over mode en daarnaast celebs. Dus als je nieuwsgierig bent, neem gerust een kijkje! Hier is een linkje naar mijn eerste artikel, hoe ruim je je kledingkast op, speciaal voor het nieuwe jaar! 

Muchios liefde,
Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen