05 mei, 2015

Een kleine update

Ik durf bijna niet naar de datum te kijken van mijn vorige blogpost, en de datum van vandaag. Facepalm for sure. Het spijt me heel erg. Maar look on the bright side! Ik ben terug! Met zoveel inspiratie en leuke ideeën, meegenomen uit Londen. Vorige week mocht ik deze hippe stad bezoeken met mijn studiegenoten, en het was zeker de moeite waard.  Ik wil me daarom nu ook weer volledig gaan focussen op mijn blog nu ik er weer tegen aan kan gaan. Maar eerst een kleine update van wat je kunt verwachten van mij! 

1. 100 Happy Days Challenge
Ja, 100 dagen happy zijn. Lukt dat jou? Mij nooit. Ik sta altijd stil bij de negatieve dingen van de dag. Waarom dan niet een challenge beginnen? 100 dagen achter elkaar zal ik een foto maken van een moment van die dag wat mij happy heeft gemaakt. Op Twitter kun je mij volgen in deze challenge en daar zal ik ook de foto's gaan uploaden. Zelf benieuwd naar deze challenge? Klik dan hier. 

2. De Elfstedentocht
Voor de mensen die geen idee hebben wat dit inhoudt, oftewel de non-Friezen onder ons: deze tocht is 240 km en de bedoeling is dat je deze tocht aflegt op je fietsje langs de elf steden in Friesland. Natuurlijk niet op mijn normale fietsje, maar mijn racefiets. 25 mei is het zover, en ik moet eerlijk bekennen, ik mag nog wel eventjes hard gaan trainen hiervoor... 

3. Vlogs van Londen
Vlogs kijken doe ik heel vaak. Maar hoe voelt dat nou, dat je de hele dag aan het filmen bent? Dit wilde ik uitproberen en daarom heb ik mijn reisje naar Londen gevlogd. Je kunt ze gaan bekijken binnenkort (nadat ik al de 106 filmpjes heb gemonteerd) op mijn Youtube Channel. 

4. De beïnvloeding van muziek op kleding
Muziek beïnvloedt ons nog steeds, misschien wel meer dan je denkt. Voor mijn studie heb ik een productie gemaakt over dit onderwerp, en heb ik Lewis Scorey geïnterviewd. Hij komt uit Londen, en kleedt zich net zoals mensen uit de jaren zeventig. Zijn inspiratie haalt hij vandaan bij de zanger van de voormalige band Oasis: Noel Gallagher. Ook op mijn Youtube kanaal kun je dit binnenkort bekijken. 

Ik heb weer helemaal zin om te gaan bloggen en kan ook niet wachten om het met jullie te gaan delen. Ik zal zeker blogs gaan maken over mijn ervaringen in Londen, dus keep your eyes open ;) En dit keer meen ik het echt: tot snel! 

xx Bianca 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen